Popeyes z rekordową ekspansją w Polsce. Sieć szykuje się na 30 restauracji i nowy format „In-line street”

Marka Popeyes notuje najszybszy wzrost od czasu wejścia do Polski. Rok 2025 przyniósł sieci prawdziwy przełom – ponad 30 restauracji, debiuty w kolejnych miastach i odważne plany sięgające 200 lokali w perspektywie kilku lat. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada wprowadzenie zupełnie nowego formatu restauracji.

Ekspansja bez franczyzy

Tegoroczny bilans Popeyes to imponujący wynik. Do połowy listopada sieć uruchomiła 14 nowych restauracji, a w planach są kolejne otwarcia m.in. w Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Rzeszowie czy Długołęce. Popeyes kończy rok z ponad 30 lokalizacjami, wzmacniając obecność w dużych miastach, takich jak Kraków i Warszawa. Firma konsekwentnie rozwija się w oparciu o własny model operacyjny, bez franczyzy – to świadoma decyzja pozwalająca zachować pełną kontrolę nad jakością i spójnością doświadczenia klientów. Jak podkreśla Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts CEE, minione miesiące dowiodły, że marka jest gotowa na kolejny etap rozwoju.

Nowy etap: format In-line street

Rok 2025 to nie tylko wzrost liczby restauracji, lecz także zmiana strategii lokalizacyjnej. Popeyes wprowadza nowy format In-line street – restauracje przy głównych ulicach dużych miast, które mają wykorzystać potencjał ruchu pieszego i konkurować o uwagę mieszkańców centrów aglomeracji. Nowe lokale mają stanowić uzupełnienie dotychczasowych Drive-Thru i punktów w galeriach handlowych, wpisując się w długofalową strategię budowy zróżnicowanej i skalowalnej sieci.

Rosnący potencjał rynku QSR

Marka dostrzega również rosnące znaczenie kanału delivery, który w ostatnich miesiącach znacząco wzmocnił sprzedaż. Popeyes planuje dalsze inwestycje w rozwój dostaw i narzędzi cyfrowych. Firma stawia na konsekwentną ekspansję i budowanie lojalności klientów, widząc w polskim rynku QSR ogromny potencjał dla marek z wyrazistą tożsamością. Jak zapowiada Tymofiejew, w perspektywie kilku lat w Polsce ma działać ponad 200 restauracji Popeyes oraz tyle samo lokali Burger King – razem ponad 400 miejsc, które mają definiować nowy standard szybkiej gastronomii.